ریحانهریحانه14 سالگیت مبارک
علیهعلیه، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ریحانه

من و این همه دلتنگی خدا را

1391/7/14 18:42
نویسنده : مامان فاطمه
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

خدا خود بهتر میداند که این روزها بر من چه میگذرد. هر روز نزدیکتر میشویم به بار آخری که از شیره ی جانم مینوشی. و دوست دارم بدانی که چقدر دلتنگ این روزها و شبها خواهم شد. و باران باران اشک ... .

غمم را میکاهم با فکر اینکه دیگر برای خودت بانویی شده ای بی نیاز از شیر من و اینکه خداوند توانم داد تا معجزه ای را در آغوشم بپرورم چنین بی نظیر.

چه کنم مهربان حسرت این نگاهت را و بوییدنت را و در آغوش کشیدنت را و پرکشیدن تا آن دور دستها را؟ خدایا چه کنم با این دلتنگی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بیتا
30 فروردین 91 11:16
صبور باش عزیزم


دعای شما مهربانان را بسیار محتاجم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحانه می باشد