ریحانهریحانه، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره
علیهعلیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره

ریحانه

شتر ترسناک!

1391/11/29 13:37
نویسنده : مامان فاطمه
700 بازدید
اشتراک گذاری

برنامه ی صدای حیوانات را ریخته ام بر روی موبایلم تا سرگرمت کند لحظه ای دقیقه ای! به عکس شتر که میرسی میگویی: بابا این شتره رو بریز رو کامپیوتر من بدم میاد ازش خیلی ترسناکه! آدمو گاز میگیره!!!

بابا با مهربانی پاسخت میگوید: نه دختر قشنگم شتر با آدم دوسته آدم رو گاز نمیگیره.

صدایت به اعتراض بلند میشود که میگویی: نه اینجوری نگو! شما نبودی، تو دل مامان بودی، من رفتم پیش شترا اینجام رو گاز گرفتن! ببین! و دستت میرود بر روی چانه ات.

و من سر نمازم که این سخنان را میشنوم. خدایم را باز شاکر میشوم و غرق خنده میروم تا آسمانها.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سیده بهار
29 بهمن 91 13:50
سلام گلم میشه بری اینجا و به دخملی من رای بدی؟
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
فقط باید کد 104 (سیده بهار مسعودی علوی ) به اینجا ایمیل کنی gerafist.yang23@yahoo.com
مرسی بوس


چشم عزیزم. بوس.
مامان بیتا
29 بهمن 91 19:29
سلام
1..: ریحانه جون ، 2 سال و 9 ماه و 9 روز و 0 ساعت ات مبارک

2. این بچه های ناز نازی برای اثبات حرف های خودشون به هر حرف و کلام و وسیله ای توسل پیدا می کنند زیاد نباید براشون دلیل و منطق بیاری چون اکثر وقت ها کم میاری و جز زیر خنده زدن کاری نمیمونه

3.در پناه خدا سلامت باشید


ممنونم دوست همیشه مهربان.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحانه می باشد