ریحانهریحانه، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره
علیهعلیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

ریحانه

دلم میخواهد ... !

1391/8/29 13:20
نویسنده : مامان فاطمه
276 بازدید
اشتراک گذاری

میخواهم مثل قبل از زیبایی این روزهای در کنار هم بودنمان بنویسم و شریکتان کنم در احساسی که خداوندگار مهربانیها در این روزگار بی احساس نصیبم کرده.

میخواهم برای عموی مهربانم که فقط خدا میداند چقدر دوستش دارم  از شما طلب دعا کنم که چقدر بیمار شده و رنجور.

اما انگار آب یخ ریخته اند روی دریای احساسم. همه اش یخ زده. نمیدانم باز هم گرمی خانه ی پراحساسمان یخ درونم را باز میکند یا نه!

باشد لختی مجال برای روفتن غبار از این احساس غم دیده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بیتا
20 آذر 91 14:13
اول که پست رو خوندم خیلی ناراحت شدم .ولی بعد که به تاریخ ش نگاه کردم متوجه شدم مربوط به قبل از سفرمون هست.حالا حال عموتون چطوره؟انشاالله که سلامت باشندو خداشفاشون بده


ممنون عزیزم خیلی بهترن. دوره ی نقاهت بعد از عمل رو سپری میکنن. بازم براشون دعا کنین یه دنیا ممنون میشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحانه می باشد