ریحانهریحانه، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره
علیهعلیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

ریحانه

وقت خداحافظی

1391/7/14 18:39
نویسنده : مامان فاطمه
397 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه بالاست. پیش مامانی و عمه های مهربان اغلب و گاهی علیرضا.

مامان: بابا لطفا برو ریحانه رو بیار میخوایم شام بخوریم.

و صدای قدمهای استوار بابا ... .

پایین می آیی. میبینم بابا پر از بوسه ات کرده و میخندد. میگویم: چیزی شده؟! میگوید: رفتم بالا دیدم بغل مامانی نشسته. گفتم: ریحانه بیا بریم شام. گفت: الان! (یعنی الان میام. البته گاهی مدتها طول میکشد تا الان برسد). گفتم: مگه مامان نگفت هروقت صدات کردم زود بیا. سری تکان داد و شیرین ترین من از بغل مامانی پایین آمد. رو کرد به مامانی و گفت: بابابظ (خداحافظ).

وای که شیرین ترینی برایمان. خداوند مهربان نگهدارت باشد بی نظیر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان بیتا
23 خرداد 91 16:17
الهی خیلی شیرین حرف میزنه
من هم گاهی چند ساعت باید منتظر ((الان)) بیتا بشم آخر هم با گریه و یا رشوه بیاد بالا
خدااین نوه ها و مامان بزرگ بابابزرگ ها رو واسه هم نگه داره


الهی آمین. ممنونم مثل همیشه.
الهه مامان تارا
24 خرداد 91 14:19
نازی. خدا حفظش کنه براتون
هزار تا بوس از طرف من و تارا


همینطور تارا را برای شما.
و یک دنیا بوس برای دوست آن سوی دریایی ریحانه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحانه می باشد