ریحانهریحانه14 سالگیت مبارک
علیهعلیه، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ریحانه

دانه دانه آموزش

1391/7/14 18:40
نویسنده : مامان فاطمه
317 بازدید
اشتراک گذاری

تعداد بسیاری از دوستان مهربان اسم کتابهای تربیتی ای که مطالعه کرده ام و پرمطلب یافتمشان را پرسیده اند. گفتم اینجا بنویسم تا برای همه قابل دسترسی باشد:

سری کتابهای تربیتی دانه، نشر صابرین را بسیار میپسندم. البته این نکته را یادآوری میکنم که نویسندگان این کتب همگی خارجی هستند و بعضی مطالب فرهنگی، مغایر با اعتقادات و فرهنگ ماست که باید با ریزبینی و دقت بسیار کشف و تصحیح شود. که اینکار مستلزم مطالعه ی زیاد در این مورد است تا بتوانید این موارد را پیدا کنید.

باز هم تصریح میکنم که این معرفی صرفا به خاطر پرسش دوستان مهربان از من بوده نه اینکه من صلاحیت معرفی داشته باشم.

البته در ابتدا که به دنبال کتب تربیتی بودم و تجربه ای نداشتم در زمینه ی انتخاب بهترینها، از اساتید بسیاری سوال کردم و نتیجه اش این شد که تقریبا سری کامل کتب دانه را خریداری و مطالعه نمودم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان بیتا
1 خرداد 91 18:36
آفرین به مامان اهل مطالعه


شرمنده میکنی مهربان
مامان بیتا
7 خرداد 91 15:49
سلاااااااااااااااااااام
کم پیدایی مامان ریحانه جون؟؟؟؟؟؟


دچار سفرهای مارکوپولوام مرجان عزیز. بیتای قشنگم رو ببوس.
مامان بیتا
9 خرداد 91 15:16
سلااااااااااااااام به فاطمه جون و ریحانه جونم
همیشه به مسافرت
پس چرا به ما سرنمی زنید؟


انشاالله مزاحم میشیم. ممنون از لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحانه می باشد