ریحانهریحانه، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره
علیهعلیه، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

ریحانه

فقط با خود خودت!

1391/10/20 21:08
نویسنده : مامان فاطمه
597 بازدید
اشتراک گذاری

دیدی حق با من بود. دیدی نمیخواستم ببینمت. دیدی جان مادر؟ وقتی عازم بیمارستان بودم با خودم فکر میکردم نمیخواهم ببینمت، آخر من بچه های دیگری هم میخواهم و اگر ببینمت، این صحنه در لحظه ی تولد هرکدامشان مدام در ذهنم تکرار میشود!!!

باز هم خدای مهربانم بر دیدگانم منت نهاد و بر خلاف خواسته ی احمقانه ی دل نادانم دیدمت و دنیایی از نور را برایم به ارمغان آوردی.

و امروز میخواهم از دلتنگی ام بگویم که خدا فقط میداند چقدر دلم برای آن صورت زیبا و بی مثالت تنگ شده. امروز میخواهم بگویم آرزو میکنم کاش لحظه ی دیدارت متوقف میشد بر روی مردمک چشم من و تو.

آخر ای دل نادان چطور ندانستی که حتی اگر یک روز هم باردارش بوده باشی باز هم مادری؟ چطور ندانستی؟

حالا دیدی چرا حق با من بود؟ تکه ای از دلم را با خودت برده ای پسرکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مینا
20 دی 91 21:13
سلام
اینجا چه خبره؟؟؟
تموم تنم داره میلرزه:
کدوم فرشته رفته پیش خدا؟؟؟؟S




فرشته ی در دلم عزیزم. تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل!

سفانه
21 دی 91 19:11
فاطمه جونم خیلی خیلی خیلی برات متاسف شدم... خودت میدونی که با تمام وجودم درک میکنم ..... با وجود یه فرشته که دارم و یه فرشته تو راهی هنوز که هنوزه یاد و خاطره دختر بزرگم اشکم رو روونه میکنه.... خدای مهربون به دلت صبر بده و هرچی خیره برای خودت و همه کسایی که دوستشون داری بخواد عزیزم.... میبوسمت.... هزار الله اکبر دخترت هم خیلی خیلی نازه... ببوسش....


یه دنیا ممنون که اومدی سفانه ی عزیزم. فقط میدونم که میدونی و همین برام یه عالمه ارزش داره.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحانه می باشد